A l’escola hi ha dos moments claus de l’any: la Fira de Nadal i la jornada de Portes obertes.

Dues jornades on tota la comunitat escolar es volca per rebre i acollir les famílies que volen conèixer
la pedagogia Waldorf de prop.

Fira de Nadal

Una agradable jornada per venir a passar el dia en família, amb tallers de manualitats nadalenques, venda de joguines i materials Waldorf, productes naturals, llibres i contes, teatret per a nens i moltes activitats més! Les famílies de l’escola, a més, preparem deliciós menjar casolà i ecològic perquè pugueu gaudir del dia amb tranquil·litat.

Portes obertes

Una jornada en què obrim les nostres aules a totes aquelles noves famílies interessades en l’escola. En grupets reduïts, les mestres dels diferents cicles organitzen reunions pedagògiques durant tot el dia per fer una introducció a la pedagogia Waldorf, així com per resoldre tots els dubtes de les famílies. També és un bon dia per gaudir dels espais de venda de joguines i materials Waldorf, productes naturals, llibres i contes, i del deliciós menjar que preparem entre tots per rebre’us!

Escola Waldorf-Steiner El Til·ler © 2017