— El Blog de El Til·ler —

8 NOV.

Veniu a la Fira de Nadal!

Us convidem a gaudir la Fira de Nadal de la nostra escola.

Com cada any serà una jornada on podreu gaudir dels tallers d'infantil i primària, les nadales a càrrec de la Coral de Pares i Mestres de l'escola,  la narració del Conte d'Infantil i comprar llibres, manualitats i joguines.

Hi haurà servei de menjador, casolà i ecològic.

27 OCT.

Gràcies a tots!

Estimades famílies,

Des de la Comissió de Captació us volem donar les gràcies per la vostra participació el passat dissabte 21 a la III MARXA EL TIL·LER.

A les 8,30h ja estaven a l’escola, mestres, pares, mares i alguns alumnes de la 7a i 8a classe per ajudar en l’organització. Van estar fent els entrepans, ajudant en la logística del bar i preparant uns jocs pels infants a la pista de primària.

Gràcies a Mario Badosa, pare de l'escola, el recorregut de primària va estar marcat a les 10,30h i els nens/es van iniciar la marxa amb els pares, mares, avis/es, tiets/es, mestres... Els que feien el recorregut d’infantil van sortir a les 11h seguits de la melodia de les mestres. En total van ser 200 participants. A l'arribada a l’escola els hi esperava l’entrepà per recuperar forces i els jocs que havien preparat els alumnes amb tanta il·lusió.

Gràcies especialment a les empreses que han ajudat amb les seves aportacions: Ecoaliment, El pa del Niko, ECOMENJA i Ecològic Mami. Així com a totes les famílies que van col·laborar per a que aquest acte fos un èxit.

Gràcies novament a tots!!!

17 OCT.

III Marxa El Til·ler

Ens complau comunicar-vos que el proper dissabte 21 d'octubre en celebració del Dia Mundial de les Escoles Waldorf, realitzarem la III MARXA EL TIL.LER.

Un dia de trobada lúdic i familiar per compartir amb tota la comunitat escolar. Al cartell  apareix tota la informació referent al programa, inscripcions, horaris,... Acabarem la jornada amb danses i música. Si algú s'anima a portar el seu instrument i afegir-s'hi benvingut serà.

Us hi esperem a tots!!!

Col·laboren amb nosaltres:

13 OCT.

III Jornades de Medicina Escolar

Estudiarem com és l'evolució del nen i el desenvolupament dels sentits des dels 0 als 14 anys. Com la pedagogia juga un paper fonamental en la detecció i prevenció de trastorns d'aprenentatge i de comportament. Com el temperament del mestre influencia en la salut de l'alumne i com podem treballar-ho.

Dirigit a metges, infermers, mestres, pedagogs, psicòlegs, i altres terapeutes interessa-dos a aprofundir en el coneixement de la relació entre la salut i l'educació al llarg del desenvolupament infantil.

Ponents:

Dr. Miguel de Graca.
Mèdic pediatre, certificat internacional de metge escolar i jardí d'infància en escoles Waldorf.

Florencio Herrero.

Metge general, certificat internacional de metge escolar i jardí d'infància en escoles Waldorf.

Lloc de les Jornades:

Escola Waldorf-Steiner El Til.ler

Inscripció:

· Jornades completa:
Transferència bancària de 140€ al compte de «La Caixa»

ÉS57 2100 1269 1002 0006 0967 Concepte; 3ª Jornades. Enviar justificant del pagament i còpia del full d'inscripció a: jornadassaludescolar@yahoo.com

· Conferències puntuals: Pagament de 20€ en efectiu

Data límit divendres 20 d'octubre del 2017